While My Guitar Gently Wheeps

2010-09-16 / 20:18:15 / skrivet av: Lisa Blomgren


Idag tog jag med syster och handlade på Willys. Hon storhandlade-jag köpte mjölk. Tycker så himla mycket om att ha en tvillingsyster, ni som inte har det förstår er bara inte på det. Ibland är man lillasyster ibland är man storasyster och ibland är man bara bästa vänner. Så himla bäst.


Förresten, en tanke slog mig när jag var inne på Willys. Innan jag flyttade hemifrån tänkte jag att det bara var fattiga människor som handlade på Willys, att all mat där inne var äcklig och att jag minsann aldrig ens skulle komma på tanken att handla där. Men vet ni vad? Verkligheten är något helt annat. Nu tycker jag att Willys är riktigt bra och jag menar, billigt är ju bra när det gäller mat. Varför inte köpa en tröja extra i månaden, eller spara dom pengarna, som man faktiskt sparar genom att handla där. Nej, jag hyllar Willys. Ni borde testa, iallafall alla studenter eller för er som har lågavlönade arbeten, typ servitriser och sådär. Däremot, kött på Lidl skulle aldrig falla mig in, för det känns riktigt snuskigt, men vet vet. Kanske jag ändrar mig om några år när jag blivit ännu mognare. Haha, om det någonsin händer.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag! Måste bara säga att det är inte så jäkla lätt att hinna med att blogga varje dag, men ska verklgien försöka!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tina

fin blogg ;D

2010-09-16 @ 20:29:01
URL: http://tinajuwel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Söta, söta du! Ja håller med om att de är bäst att ha en tvilling! <3

2010-09-16 @ 21:10:57
Postat av: Sandra ♥

Sv: Tack! :) Jag har ridit i 4 år, har inte riktigt bestämt om jag vill bli dressyr eller hoppryttare, så jag kör på båda! Rider du?

2010-09-16 @ 21:19:31
URL: http://justsandraa.blogg.se/
Postat av: barbiieh

Haha ja vet typ det bästa som finns när man e sötsugen!! Haha läste ditt inlägg håller med Willis e verkligen mycket billigare och vi som har eget måste köpa mat där:p ja tror inte heller det är rent kött på Lidl dem hämtar u typ allt från Tyskland :)

2010-09-17 @ 10:31:29
URL: http://barbiieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: