Bootcut?

2011-02-25 / 08:09:27 / skrivet av: Lisa Blomgren

 

Av någon anledning tycker jag det är sjukt hett med utsvängda jeans. Gillar speciellt de ljusa i från Hm. Många av mina kompisar är skeptiska till detta eftersom att det var modernt när vi gick i sexan och alla hade verkligen utsvängda jeans. Helst skulle det vara V-jeans också. Jag kommer i håg att jag blev arg på Elle, eftersom hon köpte likadana jeans som jag hade. Sedan låtsades hons om inget. Haha!
Iallafall jag har verkligen anammat utsvängd-byxan och funderar till och med att klicka hem de ljusa redan nu. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Emma

Absolut! Köp du jeansen!

2011-02-25 @ 21:00:27
Postat av: Elle

OMG, jag kommer inte ihåg att du hade likadana hahaha men dom va snygga dom byxorna!

2011-02-27 @ 10:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: