Lala

2011-02-28 / 19:34:07 / skrivet av: Lisa Blomgren
Nu kom jag precis hem ifrån Mormor och Morfar. De åker till Spanien igen den trettonde och verkar inte komma hem förrän i Maj. Har även hunnit packa lite saker hemifrån Mamma ( jag bor både där och här nu.) samt skrattat en massa med Mimmi. Dock verkar det inte bättre än att jag glömde kameran hos Mami och på den finns lite bilder på några outfits jag satt ihop. Provade en skitsnygg outfit på Mimmi. Enkel fast snyggt ändå.  Hon är som min docka- jag gillar att klä upp henne. Kom dock på att jag aldrig skulle kunna vara en bra stylist utan det skulle sluta med att jag stylade alla till små mini-me's. Haha!




Nu ska jag äta en äggmacka och sedan ska jag endast ta det lugnt. Jag har gått upp som fan i vikt det sista och det skrämmer mig jättemycket! Mimmi sa att jag är snyggare i ansiktet som fet. Det är jag inte, jag är hellre utmärglad i ansiktet än ser ut som ett klot. Usch får ångest! Men tror att jag bara måste äta bättre än jag gjort det sista och så kör jag hårt med träningen så mina bullkinder går ner:)
Tack ändå Mimmi för att du är så gullig och snäll!
Kommentarer
Postat av: mimmi

Men Lisa du missuppfattar ju! Jag sa att du är finare i ansiktet nu och att du ser normal och smal och helt fin och perfekt ut nu. Har aldrig nämnt dig och ordet klot i samma mening. Va nöjd nån gång, de känns aldrig som du är de. Lev och ha de bra i stället! (du behöver ju inte gå upp till 200 kg för de)=D Btw såg ja en pudel på vägen hem=P

2011-02-28 @ 20:57:25
Postat av: Emma

Lilla gumman, inte ska du få ångest! Det gör väl inte så mkt om du blir lite tjock...

2011-02-28 @ 22:51:35
Postat av: Lisa

Jo! Nu är min nya målvikt 350 KG på ett år! Sedan kvävs jag av alla chips som fastnat i halsen och då skyller jag på dig! Skriver på kylskåpet med mina flottiga chipsfingrar: Mimmi Made Me This Way!



HAHA! "Har aldrig nämnt dig och ordet klot i samma mening."

2011-03-01 @ 11:03:28
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: