Låtar jag aldrig tröttnar på

2011-02-21 / 14:00:00 / skrivet av: Lisa Blomgren


Jag kan garantera att dessa tre låtar har jag lyssnat sönder redan  men ännu inte tröttnat på. Sätts på replay titt som tätt och lyssnas på  hela dagen! Måste vara detta de kallar hits?

1. Matisyahu- King Without a Crown ( Slow Version)
Behöver jag säga sommaren 2006, då jag var en fjortis och hade jätteroligt-hela tiden-nästan....



2. Don Omar- Ayer la Vi
Har haft den som ringsgnal, i min iPod, i min mobil, p åskiva. Lyssnat på den när jag varit i England, i Spanien och i Grekland. Ger härliga sommarminnen plus att texten är sjukt bra!




3. One Republic ft. Timbaland- Apologize
Tror att jag krossat hjärtan och fått mitt krossat till den här låten flera gånger. Älskar den fortfarande. It kept me going. And it melt me down.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

2011-02-23 @ 13:34:43
URL: http://epf.blogg.se/
Postat av: Ellinore

King Without a Crown kommer jag alltid se lite som våran! När vi satt på tåget, med varsin hörlur, och lyssnade på bara den, hela vägen hem..

2011-02-23 @ 13:35:44
URL: http://epf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: