110111

2011-01-11 / 10:31:43 / skrivet av: Lisa Blomgren

God middag, mina vackra! Dagen började med blixthalka och att jag tog bilen till komvux ( WHAT! femtio meter dit och jag tar bilen!) Hittade såklart ingen parkeringsplats och inledde första lektionen med att komma fem minuter sent-lyckat! Som tur var hade de inte börjat än och allt var lugnt, men ändå. Jävlar vad typiskt mig. Sedan hade jag bara tryckt i mynt som räckte för en enda liten timme och min lektion varade i två, så jag tvingade stackars Amoun att komma och köra hem bilen, trots att han hade sovmorgon. Är livrädd för den där hysteriska lapp-lisan som lever för att lappa andras bilar. En minut sen och du är burned. Detta hade jag ingen som helst lust med. Haha.

Ska iväg på min första mattelektion klockan elva och sedan ska jag köra hem mammas bil. Efter det blir det fika med Linda. Vi ska göra lite buisness;) Och så när det är avklarat blir det träning enligt schema och sedan spinning klockan fem. Man hinner mycket på en dag om man bara vill. Och ja! Livet går precis så jävla snabbt som det känns just nu, fick jag igår bekräftat av en dam jag var hemma hos i jobbet. Hon rådde mig till att leva livet nu. Thats what I'm gonna do!


Och just det! Veckans "nyårslöften" är att:

♥ Träna tre gånger
♥ Ringa alla mina vänner minst en gång i veckan!
♥ Måla färdigt i hallen

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: