18.01.11

2011-01-18 / 14:18:39 / skrivet av: Lisa Blomgren


Fick tillbaka ett test ifrån matten idag som resulterade i 8 av 40. Förstår ni nu hur värdelös jag är på matte. Det var ett prov i matteA. Tänk nu när jag ska läsa matteB. Hur ska jag klara? Jag har planerat att sitta och plugga minst två timmar extra idag just på det samt några andra kurser. Börjar faktiskt bli lite nervös för hur detta ska gå nu, men jag kommer att klara det. I can do it. I can do it. I can do it. 

Ska iväg till gymmet innan klockan tre och träna innan det blir fullt på gymmet. Sedan ska jag plugga och sedan laga mat. Vardagslivet börjar komma, rutinerna liksaså. Fan vad jag inte gillar rutiner. Men ändå, det är bra för mig, det är det verkligen... Det är kanske bra för alla. Men är det värt att sätta friheten i spel? För ett tag är det kanske det, men inte hela ens liv. Vill aldrig vakna upp och helt plöstligt vara trettio år gammal med barn, man , volvo, villa och hela köret och märka att jag inte ens har några roliga minnen ifrån när jag var ung(nutid). Men äsch.... Det löser sig!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: