240111

2011-01-24 / 14:13:10 / skrivet av: Lisa Blomgren

Vilken härlig dag det är idag! Solen skiner och det är inte olidligt kallt ute heller. Jag har redan hunnit med att gå och träna, gå en promenad, ätit och pluggat. Det börjar gå åt rätt håll nu ju!

Har egentligen inte så speciellt mycket att blogga om. Det är ju det vanliga: träna, plugga, laga mat. Men snart känner jag att jag vaknar ur mitt vinteride och går sakta upp och möter solen. Jag var glad som ett barn på julafton när jag såg lite gräs på våran plätt utanför fönstret. Jag skrek så högt jag kunde "AMOUN! JAG SER GRÄS!!!". Haha! Men sådan är jag, verkligen. Jag lever för våren och sommaren, även hösten en bit in och sedan går jag i ide på vintern. Nästa vinter kanske jag får hoppas på varmare breddgrader över vintern så jag slipper isolera mig själv iallafall.

( Precis när jag skrev detta gick solen i moln. Vad i....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: