250111

2011-01-25 / 07:30:58 / skrivet av: Lisa Blomgren

God morgon! Har ni sovit gott? Jag är uppe tidigt idag, kändes verkligen i både ben och märg då jag gick upp i morse, men tog mig en dusch och nu känns det bättre:) Dricker mitt rooibos-té ( som Amran sa hjälper och motbygger förkyldning)  och äter havregrynsgröt utan någonting på. Vi hade verkligen ingenting hemma, men jag gillar att äta det som det är, bara gröten inte är för tjock. Så dagens ärenden:

♥ Naturvetenskap B
♥ Ärenden på stan
♥ Matte B
♥ Engelska B
♥ Klipptid! ( Äntligen, ska bli så skönt att bli ompysslad lite!)
♥ Träna?

Såg även att det hade snöat igen. Vilken överraskning liksom! Men men, får vänta några månader till med high heels, för jag går inte ut i det nu eftersom att det är stor risk för halka haha. Har redan ramlat en gång i år-utan klackar, och tänker inte göra det igen. Haha!



Här är några snygga hårfärger som lite hår-inspo. I dunno. Kanske kommer hem svarthårig?;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: