300111

2011-01-30 / 10:16:00 / skrivet av: Lisa Blomgren

God morgon!
Haft en bra helg? Nu är den dock snart över och back to reality! I morgon har jag förresten mitt första prov i etik och livsfrågor (religionen). Det kommer att gå bra, för jag har pluggat hårt och mycket.


Skrev världens deppinlägg igår men det var precis så jag kände just då. Det är vad jag tycker också, men kan ändå inte låta bli att köpa saker hehe. För på tal om dubbelmoral så åkte jag och Linda till Ikea och jag köpte en ny matta till vardagsrummet. En vit. Den svarta ligger numera i köket. Det ser riktigt glam ut för att vara en liten 49 kvadratmeters-lägenhet i Alingsås. Haha!  Lördagskvällen gick åt till att städa ur min "stora" garderob. Lite kul att man bara slänger in saker där i efter ett tag och tillslut ser det ut som andra världskriget där inne. Ohwell nu är det fint. Fick antalet skor slängt i ansiktet på mig också. Det är 23 skor jag använder just nu, varav 3 ska bort. Sommarskorna ligger i källaren. Ska göra mig av med alla gamla kläder jag inte använder. Först och främst ge bort till mina vänner, sälja de andra och skänka bort resten till PMU. 


Resultatet:) Organiserat kallas det. Dock så undrar jag hur länge det kommer hålla i sig. Hehe. Målet? En vecka!


 

Jag vet inte vem Helena det är som kommenterar mina inlägg på ett halvt elakt sätt, men det vore skönt att veta, för det verkar inte som att jag känner personen speciellt bra om den tror att det enda mitt liv kretsar om är utseende. Jag har andra problem, som alla andra såklart , som jag väljer att inte ta upp i bloggen eftersom att det är att både hänga ut andra och att verka som en självömkande drama-queen. Kul med kommentarer men skriv gärna vem du är nästa gång. Tycker dessutom inte om när människor berättar för mig hur jag känner mig. Ex: Du vet att du ser bra ut!. Det irriterar mig faktiskt otroligt mycket. För övrigt: mina läppar har ett sådant plut och på bilden plutar jag inte ett enda dugg. De ser ut så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: