Dear John

2011-01-09 / 22:04:47 / skrivet av: Lisa Blomgren



Nu har jag, som alla andra, sett Dear John. Vet inte hur ni gjorde, men jag lipade mig igenom hela filmen. Det var överdrivet, men började tio minuter in i filmen och slutade väl tio minuter efter. Herregud, vad jag är känslig. Haha, nej men sjukt fin film, det där.

Har verkligen haft en jättebra dag idag. Tack Johanna och Lana. Mina änglar:) Tänkte även på en sak anngående Skövde. Har de inga hem för störda människor där eller?! Först såg jag det största psykot ever stå och hångla med någon annan bonde, när jag gick ut ifrån tåget. Sedan, när jag väntade på att mina änglar skulle komma, sprang det runt inte mindre än tre psykopater inom loppet av tio minuter. Vad fa-aan?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: