Det ligger ett uns av sanning i det

2011-01-09 / 00:49:35 / skrivet av: Lisa Blomgren



Gud vad jag är trött! Måste  gå och sova. Sedan jag slutade jobbet hann jag med att träffa Mimmi och nu tittar jag på helt sjuka filmer som går på TV. Eller tittar och tittar, jag sitter framför datorn och halvglor. Den ena filmen hette " Extreme Movie". Helt sjuk amerikansk ungdomsfilm med MASSOR med äckligt sex och dessutom typ kakmonstret i samma veva, som har sex med en människa. ( Påtal om Usas dubbelmoral). Vidrig film.

Så zappade jag över till en fransk film med hon den där söta skådespelerskan som är med i Amelie-vad-den-nu-heter-filmen. Hehe, märks att jag är trött:)

Mitt sista konstaterande är att svenska tjejer (jag iallafall) ser ut som en liten cancertomte utan smink. Det allra allra sista konstaterande är att jag definitivt måste sova nu!
Puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: