EFTERLYSES

2011-01-14 / 12:30:00 / skrivet av: Lisa Blomgren

Jag har gått och blivit kär, men jag hittar inte kärleken så att säga. En ny klänning ifrån Nelly har dykt upp på en reklam, men finns inte att få tag i! Det gör mig galen. Den är perfekt. Är det någon god människa som kanske har sett den, vet att den är slut eller vet om den är på ingång så snälla snälla säg till mig. Så slipper jag bli heart-broken:O


Jag smälter! Jag tror det är en vit klänning som man inte ser fet ut i, utan kan gå runt och känna sig söt hela kvällen. Right?;)

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Vilken klockren Lisa-klänning!



Har du hittat den? Annars har dom nog inte fått in den än, du får kika varje dag:)

2011-01-16 @ 10:10:00
URL: http://epf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: