"En lada där Kent runkar"

2011-01-16 / 11:07:49 / skrivet av: Lisa Blomgren

Igår blev en mycket trevlig kväll! Tyvärr inga kort för har ju fortfarande ingen kamera, men det kommer! Vi åt god mat, drack en massa vin, spelade rapakalja och sedan gick vi till Mangiamo. Tack snälla farbror Pelle!

Idag mår jag som jag förtjänar. Men det är det lätt värt. Det hoppas jag verkligen inte var sista gången.


Nu sitter jag och planerar lite i huvudet på hur jag ska fira våran födelsedag. (Min och Mimmis= alltid vi+alltid våra/n) Ska man ha middag hemma, gå ut, vilka ska man bjuda osv. Vad tycker ni? Jag tycker nästan det känns som förfest här plus utgång för dom som vill hänga på. Vet dock inte vilka man ska bjuda... Antagligen dom som vill komma. Haha. När det händer ska jag ha en skylt med Johannas huvud i kartong på, eftersom hon är i Peru när jag fyller:( Haha!


Jag gillar komik i vardagen. Haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: