Eva Longoria

2011-01-17 / 14:23:00 / skrivet av: Lisa Blomgren




Eva Longoria är  i mina ögon en av världens vackraste kvinnor. Likaså Victoria Beckham och Cheryl Cole. Alla har de drabbats för otrohet. Vad fan tänker män med? Vem fan är otrogen mot Eva Longoria, liksom? Otrohet tror jag beror på a lack of självförtroende för dessa män och detta innebär alltså att dessa vackra kvinnor helt enkelt väljer alldeles för fel män. Men hur hittar man den rätta då? Som inte är otrogen ( för tydligen spelar det ingen roll om man så är vackrast i världen, så då undrar jag vad jag  har för chans att slippa), som inte är ute efter yngre, snyggare kopior eller ännu vackrare tjejer som ger ännu mer blickar. Jag vet inte, men sedan Tiger Woods kom ut med sin otrohet har jag liksom förlorat hoppet på män. Är jag lite av en manshatare? Kanske. Litar jag på män? I de flesta fall, definitivt inte! Vilket svek. Jag förstår inte mig på människor som liksom inte tycker att trohet är viktigt. Trohet och tillit är för mig det absolut viktigaste i ett förhållande. Utan det finns det ingen grund för att saker och ting ska fungera normalt!

Hur som helst så ska de här bilderna, enligt msn, vara en hämd till Evas nuvarande exman Tony. Haha. Älskar henne!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: