Give Me Some Sugar, I Am Your Neighbour

2011-01-06 / 11:43:58 / skrivet av: Lisa Blomgren

Snälla Gud, ge mig lite sommar. Gärna nu tack! Är inte bakis idag, för var inte på hotellet igår. Hann dock träffa JellyBean en stund ändå. Förstår ni hur längesedan det var vi bara satt och pratade och skrattade? Jag hade saknat henne alldeles för länge. ♥

 

Idag ska jag jobba kväll, dock endast till halv nio. Innan det ska jag laga lite mat, plugga lite och sådär. Kanske baka en sockerkaksbotten till vårat kalas den 6/2. Eller är det alldeles för tidigt? Ibland när jag blir sådär uppspelt över någonting så går jag in för det 100 procent, men hinner alltid tröttna tills själva grejen är, fattar ni?
Jaja, får väl se vad dagen har att erbjuda.
Boosboos på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: