Iskender+Amoun

2011-01-25 / 20:16:36 / skrivet av: Lisa Blomgren



Jag och Mr... har varit på Musses och ätit sjukt mycket iskender. Detta ledde till otroligt mycket mage och otroligt mycket bukfett. Vad fan? Jag som satsar på beach 2011? Men hursomhelst, vi säger att jag firar att jag fyller år om exakt en vecka. En vecka kvar på att vara tjugo. Hum... vad ska jag göra för att få ur mig alla tjugoårings-fasoner på en fucking week liksom? Haha!

Jag vet inte, känns konstigt att lilla jag redan är tjugoett. Känner mig inte så och det känns absolut inte som att det har gått tre år sedan jag fyllde arton... Tiden går så fort ( vet att jag låter jättegammal, men det är ju sant!). Har förresten bestämt att jag ska ha födelsedags-föris den 11e Februari. Mimmi you're in! Så ta dig tid!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha hört talas om sms istället för att höra av sig genom bloggen?=) Men jaha, ja får se vad ja kan åstadkomma!<3

2011-01-25 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: