It's Friday I'm In Love!

2011-01-14 / 17:09:59 / skrivet av: Lisa Blomgren



Jag förstår verkligen inte var alla dagar, timmar och minuter som finns på en vecka tar vägen. Det känns inte alls längesen det var fredag and here we go again, liksom.

Fredag:

Idag blir det en lugn och skön kväll, ska endast ta det lugnt med lite film och god mat. Samt grönsaksstavar och dipp. Yummi! Bara vinet som fattas.

Lördag:

På lördag ska jag hem till Mimmi där det är tjejkväll med Titti, Pelle och Mamma. Knäppt gäng va? Jag menar när jag och Mimmi var ett år åkte vi till Liseberg varje år med Titti och Pelle, fram tills vi var typ tolv och nu ska vi dricka vin med dom i stället. Jag ser jättemycket fram emot det och det ska bli sjukt trevligt.

( Det röda på huvudena ska föreställa partyhattar för er som inte ser det)

Söndag:

Lite häng med Mia, tror jag. Blir nog faktiskt mest att ta det lugnt på söndag också. Är lite väl mcyket för det där med att ta det lugnt, nu när jag ändå är pank. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: