Jesus Will You Kill Me?

2011-01-20 / 17:50:27 / skrivet av: Lisa Blomgren


Vet ni en sak jag ogillar hos mig själv? Att jag är så jävla vanlig. Följa normer, göra det man borde göra istället för vad man kanske vill göra. Lägga ut vanliga bilder för att det är så man gör. Skriva vanliga texter därför att det är det som folk tror att jag gör. Se ut som att jag är sexton och inte klä mig utmanande för att det är så det ska vara och för att jag har komplex. " Vad skulle folk säga om jag hade ett par shorts på mig i mina feta ben" " Folk skulle tycka jag var konstig om jag hade röda skor" "Folk skulle tycka jag var slampig om jag visade brösten". Visa inte att du har perioder. Upp och ner. Ner och upp. Visa dig inte svag! Verka perfekt! Le! Jag tycker att det är sjukt jobbigt att leva efter alla regler ocn normer och "vad ska den tycka". Jag vill bli mer självständig och gå min egen väg. Så jag vill se ut kommer jag att se ut och så jag vill leva kommer jag att leva. Det är mitt nyårslöfte!


När jag sa att 2011 skulle bli mitt snyggår, så menade jag det. Men det kommer också att bli mitt förändringsår, då jag gör precis vad jag vill och går dit jag vill gå! Kanske egoistiskt men faktum är att jag behöver bli mer ego i vissa lägen. Och mindre i andra ;) hehe.
Kommentarer
Postat av: Helena

Kanske en mognad vore bra också?

2011-01-21 @ 08:13:58
Postat av: Lisa

Nej, man ska inte gå från blomma till äpple på samma gång.

2011-01-21 @ 10:05:03
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: