Mina favoritbloggar just nu

2011-01-02 / 15:00:00 / skrivet av: Lisa Blomgren

 

1. Natacha Peyre

Inte för att hon lyckats omvända hennes pinupp-stämpel till en helt "normal" tjej, utan för hennes bekymmersfria liv i Lala-Land. En rejäl verklighetsflykt. Mycket glamour, mycket sol och mycket shopping. Vilken tjej gillar inte det liksom?



2. Brownsugar
Fin blogg, med massor av sminktips. Tyvärr dock inte så personlig och heller inte så mycket uppdateringar. Men jag gillar den.




3. Carolina Gynning

Följde hennes blogg slaviskt förut. Nu har det däremot inte blivit på ett antal månader, men fann den igen förra veckan och nu kan jag inte sluta läsa. Ingen direkt anledning, annat än att det är just vackra fröken Gynning. Hon är fascinerande. Speciellt om man har läst hennes böcker. Nu när jag är inne på Bingor Rimérs bok, får man ännu mer fakta om henne. ( Ja, jag insåg precis hur besatt jag lät där haha.)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: