Oh Lovely Day

2011-01-13 / 10:39:58 / skrivet av: Lisa Blomgren
Hade tänkt att gå upp tidigt idag och träna lite, men mitt huvud ville inte låta mig göra det. Sedan tittade jag mig ispegeln och såg att mina mörka ringar under ögonen var extrema idag. Jag ser ut som en kamel! Fick mig att tänka på när farmor alltid sa: Lisa, dina mörka ringar under ögonen har du fått från Ulf. ( som att det vore något bra). Jag sa alltid " Farmor, jag vill inte veta. Det är som att säga till någon; Åh, vad fet du är, det har du fått från din mor". Haha!


Dagens planer är väl i stort sett att gå i skolan. Jag passar på att ta det lugnt nu första veckan då vi endast har introduktion och vila mig mycket för nästa vecka börjar det på riktigt. Har faktiskt förberett mig på att det kommer att bli riktigt tufft, så att det inte kommer som en chock sedan. I Engelska och Svenska vill jag iallafall ha lite högre betyg än G. På grund av mitt något ointressanta liv, känner jag inte att det finns så mycket att blogga om, känns som om det blir samma saker hela tiden. Är dock otroligt tacksam för alla ni som ändå vill läsa min blogg och sådär. Ett annat skäl till att den är otroligt tråkig är att jag aldrig fixar nya bilder, eftersom min kamera är på lagning. Men men, lovar att jag ska bli bättre så fort den är fixad igen:)



Slänger in lite bilder ifrån när jag och Mikaela var i London i Oktober. Kändes dock som det var sensommar där, om inte till och med sommar. Var så varmt och skönt.
Kommentarer
Postat av: sister

http://www.youtube.com/watch?v=L64c5vT3NBw&feature=related



Världens sötaste video=)

2011-01-13 @ 15:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: