Plugg

2011-01-18 / 19:08:19 / skrivet av: Lisa Blomgren



Mitt i allt plugg får ni en liten sneakapeak på min nya kornblåa blus. My lord vad mycket av allt den är: Mycket blått, mycket ryshpysh, mycket volanger, mycket ja nära på iallafall, 80tal? Haha. Men jag tycker att den är jättefin ändå och jag älskar färgen. Eller vad tycker ni? Är den too much? Det har nämligen tagit mig några dagar att vänja mig vid den. Skrattade förresten i hjäl mig åt andra bilden. Jag ser ut som en ihopskjunken liten pensioner-möter-bernad-och-bianca-bianca, liksom! Haha sweet!

 


Åter till mitt plugg- analys i Samhällskunskap. Åh, det var så längesen jag kände mig såhär smart. Nu jävlar ska jag skaffa betyg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: