Pressure Makes Diamonds

2011-01-01 / 14:07:31 / skrivet av: Lisa Blomgren



Första orden på 2011, håller just nu på att skrivas. Haha, lovely innit? Jag antar att de flesta är bakis, precis som det ska vara. Dock så jobbade jag igår och drack inte en droppe. Konstig känsla att fira det nya året helt nykter. Det har inte hänt på flera år. Nästa år ska jag dock ta igen det, tänkte jag. Har ni några nyårslöften än?


Eftersom jag aldrig håller några nyårslöften, kom jag på den smarta idén att ha nyårsöften varje vecka. På så vis kommer jag att växa som människa, för det gör man när man har mål som man sedan klarar. Haha, det blir ju dock en hel massa massa massa mer nyårslöften för mig iår.

Nästa veckas mål är:

♥ Skriva om religionen
♥ Träna 3 gånger
♥ Sola 2 gånger

 

Simpla, jag vet. Men med veckorna framöver blir de mer "vågade" hahaha.

Hoppas ni alla haft ett gott nytt år och att det nya året blir perfekt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: