Segast i stan

2011-01-17 / 20:27:09 / skrivet av: Lisa Blomgren

Whoppa. Jag är hemma ifrån en timmes långt spinning-pass och har nu ätit två mackor med gurka och ägg på. Mm, love it! Jag och Mia pratade om det, hur man tyckte det var gott med nudlar och skulle kunna leva på endast nudlar med krydda när man var yngre. Jag åt det igår, eller försökte i allafall, och kan säga att trots att jag var hungrig så gick det inte ner. Smaklökarna var kanske inte utvecklade ordentilgt. Nu gillar jag bara god mat- fetaost, avokado, lax, bulgur, tonfisk. Just nu alltså. Saker och ting i mitt liv har en tendens att ändras drastiskt. Så länge jag inte blir allt för besatt av vad jag äter så har jag faktiskt ett bra sinne för nyttig mat- jag älskar det! Tyvärr kommer ju downperioder i bland också då jag endast vill leva på choklad och sprit och pizza. Haha!

 

Nu ska jag typ läsa lite matte inför i morgon. Matte är verkligen mitt sämsta ämne, men jag ska klara B-kursen också! Innan det så måste jag bara visa er ett sista klipp som är så jävla roligt att jag dör typ. Haha, Johanna och Lana visade mig det, efter att ha skämtat hela dagen om det. Ni vet ju hur roliga internskämt är om man inte känner till dom själv eller inte ingår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: