Snöande Måndag

2011-01-31 / 09:49:23 / skrivet av: Lisa Blomgren
Denna snöande måndag kommer inte att bestå av så mycket egentligen. Det blir vardagliga sysslor och så en massa plugg inför provet. Sedan ska jag klockan ett iväg och träffa min grupp till ett grupparbete vi håller på med i Svenska B. Nu känner jag att det börjar bli mycket i skolan och det kommer att ta upp mer av min tid än vad det gjort de första veckorna. Det ter ju sig att jag behöver mer självdiciplin och att jag måste sitta ett visst antal timmar per dag och bara plugga. Det är svårt för mig eftersom jag är så otroligt rastlös, men jag ska klara det!


I eftermiddag/senare kanske det blir en promenad hem till Mimmi för en kopp kaffe. Vi får se. Drömde ju trots allt att hon kletade läppstift på mina fönsterrutor haha. I morgon fyller vi år, förresten.  Tjugoettår gammal blir jagi morgon. Det är ju bättre än att fylla 25 eller någon annan hög siffra men det känns ändå konstigt att vi blir tjugoett!

Nu ska jag stänga av internet så att jag får lite studiero och sedan blir det en jävla massa plugg! Hoppas att ni får en bra dag.
P+K
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: