Söndagsmys!

2011-01-30 / 18:03:14 / skrivet av: Lisa Blomgren





Vi har haft avskedsmiddag/söndagsmiddag/kalasmiddag idag; Johanna, Lana och Jag. Kan bara konstatera två saker: Jag kommer att längta ihjäl mig efter Johanna och det andra är att jag älskar de här tjejerna. Vad skulle jag göra utan dem? Och hur ska jag klara mig utan min vackra Johanna i tre och en halv månad? Men det löser väl sig antar jag, går tiden så här fort så kommer hon hem snart! Saknar redan ♥

Fick ett välbehövt presentkort på HM för 400 kronor (!!) är jätteglad då presentkort alltid uppskattas. Speciellt i affärer som HM och Bikbok. Där hittar man ju alltid någonting, eller hur? Vill utnyttja kortet med en gång, men ska nog vänta tills det kommit in fler vårkläder.


Vi pratade om högstadiet och tydligen (enligt Lana) har både jag och hon varit taskiga mot andra när vi gick i åttan. Haha så mean!!! Jag har typ förträngt det. . . Vem vill minnas att man varit elak liksom? Hoppas att det vänt och att jag nu uppfattas som snällare av andra haha.

Kommentarer
Postat av: Lana

Massa KÄRLEEEEK till dig babe<3 alltid lika mysigt och umgås:)

2011-01-31 @ 12:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: