Tequila och the Dirty One!

2011-01-20 / 22:30:35 / skrivet av: Lisa Blomgren



Vet ni att jag fick en positiv överraskning idag. Johanna hade en "gäst" som hon sa och det visade sig vara allas vår underbara Lana också <3. Förstår ni hur glad jag blev? Åh, fina, fina vänner!
Jag tycker så otroligt synd om de människor som inte har några vänner. Tänk er: inga att prata med, inga att skratta med, dela hemligheter med, uppleva roliga saker ihop med eller bara ta det lugnt, vara helt tysta, men ändå ha sådär vansinnigt roligt med. Tragiskt.

Hursomhelst, först satt vi hemma hos mig och jag har typ ont i huvudet och känner mig seg, så var egentligen inte mycket till sällskap, men Johanna ville gå och äta fast jag har ju inga pengar nu. ( Lön nästa vecka;)) Efter cirka två timmars debatt om ifall vi skulle gå och äta eller inte, beslutade vi att gå till Donken. Jag kan säga att även om El Maco Chicken var otroligt god, så ångrar jag mig verkligen just nu. Jag mår alltid illa, får ont i magen och ja, alla slags magbesvär när jag äter alldeles för fet mat. Jag lär mig aldrig! Haha. Nu är helvetet med det över iallafall och har haft en supermysig stund med mina två missar. Nu blir det läggdags!

Chao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: