The Date From Hell

2011-01-21 / 14:48:49 / skrivet av: Lisa Blomgren



Jag bestämde mig för att gå hem till Mimmi och dricka kaffe och hämta mina presenter jag fick ifrån Pelle men blev fast här. Vi har suttit och läst sjuka saker på internet och hittade detta. True story dessutom. En socialt handikappad man fick äntligen en date, som han lyckades sabba totalt. Det hela började med att han först blev dålig i magen och samtidigt hade stånd (?!). På en enda date hann han med att först skita i köket, sedan gå in på toaletten och skita, samtidigt som han kände att han behövde kissa. På grund av ståndet hamnade det inte där han ville och han beslutade sig då för att gå in i badkaret så att han kunde göra  båda saker samtidigt. Som pricket över i:et blev det även stopp i toaletten. Tjejen som bodde där undrade vad fan han sysslade med när dushen gick igång och kom in i badrummet och fick då se avföring i hela badrummet och en naken date i dushen. Hon blev både arg och chockad och gick in och hämtade en kniv i köket som hon sedan jagade ut honom med samtidigt som hon skrek att hon skulle ringa polisen. HAHAHA! Dessutom klistrade hon upp lappar i stan som varnade alla andra tjejer att gå på date med stackars Frank. Haha. Jag skulle tro att detta blev Franks första och enda date, någonsin.

Haha! Seriöst, vad är oddsen? Stackars stackars människa och vad f*n hade man gjort i ett sådant läge? Har ju hört om dates from hell förut men detta tar nog priset....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: