Till Min Älskade Syster

2011-01-08 / 13:42:38 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag hittade ett kort på ett brev Mimmi skrev till mig när vi var små. Haha, det är så gulligt så jag dör. Mimmi, även om jag var hemsk emot dig när vi var små och slog dig ( FÖRLÅT!) så älskar jag dig. Och även om jag inte alltid är världens trevligaste så älskar jag dig. Du och jag. Älskar när att vi alltid har något att prata om, även om vi hörs varenda dag. Tack för att du finns, min finaste tvillingsyster.  Det är en gåva att ha dig:)


Syrran Lisa *haha*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lisa du är världens sötaste! Jag älskar dig med!<3<3 Även fast du har publicerat det där hemska brevet:S

2011-01-09 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: