Dirty Jo

2011-01-20 / 10:25:44 / skrivet av: Lisa Blomgren


Den snyggaste tjejen i Alingsås är hemma igen! Min fina Jo är tillbaka innan hon åker iväg till Peru. Jag är såså glad för hennes skull, men det slog mig att vi inte ens kommer att kunna prata i telefon när hon åker iväg. Vem vet med internet? Har byar i Peru ens internet, liksom? Jag tänker förtränga detta, hoppas att min fina vän får en underbar resa utan alltför mycket hemlängtan och låtsas att hon är i Örebro-precis som det alltid varit! <3

Jag och Johanna har varit kompisar sedan jag flyttade till Vårgårda. Vi fann varandra direkt när jag och Mimmi bara var de spännande tvillingarna. Sedan dess har vi varit kompisar så gott som hela tiden, ibland mer ibland mindre. Så i trean på gymnasiet så började vi umgås sådär Johanna-Lisa som vi hade gjort innan. Jag tror vi har bråkat typ en gång på riktigt (stickersbråket, haha!) och kanske tjurat ett par andra gånger. Gud vad jag älskar den här tjejen! Best I Ever Had!


Du kommer att ha det bäst i Peru! Är såå avundsjuk! Lovely Dirty Mamá!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: