Tre mest avtändande/irriterande saker hos män

2011-01-19 / 20:45:00 / skrivet av: Lisa Blomgren


1. Alltför tighta spinningbyxor

Jag vet att hela grejen med spinningbyxor är just att de ska vara tighta och så vidare, men snälla nån- skona mig! Jag vill inte vara omringad av stora som små penisar, intryckta i tighta tighta byxor där allt visas, trots att det har försökts tryckas ihop till minsta möjliga. Jag vill inte se dom! Det är som att jag skulle visa blygdläpparna för hela stället, inte f*n vill man se sådant på gymmet, right? Om det finns någon slags fobi där man känner sig otroligt instängd med män i för små byxor så har jag det! ( Jag skiter i om de får skavsår om de inte har detta plagg på sig, det är fortfarande inte okey!)



2. Killar som inte vet vad ordet lagom betyder

När det gäller snus alltså, annars är jag inte speciellt intresserad alls av sådana där Herr. Lagom-killar. Men seriöst hur vidrigt är det inte med snus? Iiih! Det värsta är, som pricken över i:et, när men med kanintänder trycker in för mycket snus. Varför? Är det för att framhäva sina vackra drag i överbettet?



3. Killar ifrån Jersey Shore-typen

Som sagt, dels tycker jag att typen av sådana här slags killar är äckliga. Djuriska, osmarta och alldeles för mycket manshora över dem. Skulle aldrig falla för en sån kille. Sedan är det the hair! Varför har han en hjälm på huvudet? ( Gillar dock serien, tycker att den är underhållande haha!)

 

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag veeet att du innerst inne älskar dom spinningbyxorna Lisa! Såg hur du kolla in dom med dina kåta tant blick!

2011-01-19 @ 21:26:16
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: