Upprop!

2011-01-10 / 14:08:49 / skrivet av: Lisa Blomgren

Idag var första dagen på komvux, vi hade dock inga lektioner utan det var endast introduktion. Sedan gick jag och Mia till gymmet, där hon visade mig alla övningar för schemat hon lagt upp till mig:) Gulliga Mia. Efter det gick vi till kinan och åt. Vet faktiskt inte varför jag följde med, nog för att det är gott, men faktum är att min mage inte alls tål Kinamat i någon form. Nu mår jag illa och har ont i magen:( Stackars mig. Haha.


För övrigt är det Mias födelsedag idag. Hade planer på att låta de som jobbar på kinan sjunga för Mia på kinesiska, men det var ingen uppskattad idé. Haha.

PCD-Mia ♥


 

Om en timme blir det jobb i lilla Vårgårda och så i morgon börjar skolan på riktigt. Är sjukt sjukt taggad!

Puss och kram//

Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: