Välkommen lilla Pinkie

2011-01-31 / 19:46:39 / skrivet av: Lisa Blomgren
Har fått en rosa liten mini-Lisa av storken idag. Happy heter hon och är 10,1 tum stor i vitt och rosa. Helt underbar är hon! Valde att behålla henne och nu är hon en del av familjen precis som jag och alla mina skor. Välkommen!
Kände att jag behövde ha en alldeles egen som jag lätt och enkelt kan ta med överallt och som ser riktigt bra ut också. Here she is:





Isn't she lovely?


Tycker förresten det är underligt att det redan finns människor som irriterar sig på min blogg? Men vet ni vad? Det är i mina ögon ganska komiskt, kommer endast att skratta åt sådant hädanefter. Haha.
Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att jag kan glädja dig! =)

2011-01-31 @ 23:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: