Walking In A WinterWonderLand

2011-01-02 / 13:14:30 / skrivet av: Lisa Blomgren

Visst är det härligt de dagarna man vaknar och bara är så där jätteglad, utan att veta riktigt varför. Kanske var det för att, när man tänker bort snön, skulle man kunna tro i yrvaket tillstånd att det faktiskt var, om inte sommar, så iallafall vår.

Hela natten har jag drömt helt sjuka drömmar om idol-vinnaren Jay. Jag har inte  ens följt idol så vet inte varför. Men han har varit fastbunden med kedjor under en brygga hela jävla natten. Dessutom hade han, lurigt nog lyckats gnaga sig bort ifrån kedjorna med sina egna tänder. En väldigt vidrig syn. Vad fan är det för fel på min hjärna? Om man ska tro på att alla drömmar betyder något, undrar jag vad detta betyder?


Iallafall, har hunnit vara ute på en liten, men härlig vinterpromenad med Amoun. Efter det åt vi frukost och nu dricker jag lite té. Ikväll blir det jobb.



HAHA. Såg inte det förrän nu, men mina näsborrar är värre än en tjej som vi sjön i kör med när vi var små, vars näsborrar blev två gånger så stort som hela huvudet typ, när hon sjöng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: