Welcome Back!

2011-01-19 / 15:16:25 / skrivet av: Lisa Blomgren

En fin familjemedlem har tacksam beslutat sig för att komma tillbaka till familjen nämligen min underbara kamera. Jag är såsåså lycklig! Välkommen hem Canon! I minneskortet låg även min film på när jag tappar kameran haha. Vet inte om jag vågar lägga upp den? Det var sjukt stökigt här hos oss då med, pinsamt. Men vi får se hur jag gör, den är ganska så knäpp för kameran bara flyger all of a sudden... Fattar inte hur jag bar mig åt?



New Ring- H&M
Gammal ring ifrån London- Primark


Nu blir det lite plugg igen tror inte att jag ska gå och träna idag ,men i morgon blir det att vakna tidigt i så fall. Har bestämt mig för att vakna vid sju halv åtta varje vardag oavsett när jag börjar skolan så att jag hinner med. Nice va? Och skönt att min kamera är hemma nu blir det en roligare blogg big time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: