Whooop-whoop!

2011-01-07 / 14:11:05 / skrivet av: Lisa Blomgren


Fredag:
Efter en ganska betydelselös vecka  ( Eller var den verkligen det?:) ) blir det äntligen lite mys med härliga tjejer. Ikväll ska vi fira Mia i Göteborg på en tapasbar och dricka lite vin. Ska bli så himla roligt. Känner dock endast Mia, Carin och Anna som ska dit, men det ska bli roligt att träffa nytt folk och jag hoppas att kvällen blir lika rolig som jag känner på mig.
Snart kommer Johanna och hälsar på en liten stund <3
Anna, Carin, Jag, Mia, Elle och så Mimmi ♥




Lördag:

På lördag kväll jobbar jag kväll. Blir ju då antagligen ingen fst eller så, även om Amoun frågade om jag vill följa med på någon afganfest i Göteborg.  På dagen hoppas jag knuna åka en sväng till skövde och träffa mina änglar, Johanna och Lana. Senast jag träffade Lana var i September (?!) Det är övergalet.


Ms Tequila och min Dirty Jo.



Söndag:
Låter jag var helt oplanerad. Jag gillar att ibland inte planera saker, även om det inte händer alltför ofta.

 

Nu ska vi bara hålla tummarna för en toppenhelg och massor med pirr i magen inför skolstarten på måndag.

Loadz of luv//

Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: