Sanctum

2011-03-03 / 09:01:24 / skrivet av: Lisa Blomgren
Var ju på 3D- Sanctum igår med Mia. Herregud, vad verkligt det blir i 3D, jag levde mig verkligen in mer än vanligt. Eller det var det kanske inte, för kan ju till och med leva mig in i Jerry Springer! Hursomhelst så var det en grym film som verkligen rekomenderas! Tack Mia för en mysig kväll med frosseri av nötter och talking-too-loud-@-the-cinema! haha!

En annan sak jag kom på var att en av huvudrollerna (the daddy) var otroligt lik Atlas. Ni vet han jättemannen ifrån Gladiatorerna. Är de samma person?!


Ärligt talat? Liksom Atlas gone to America?


Nu ska jag äta frukost för att sedan skynda ner till skolan(den ligger typ fem minuter ifrån där jag bor, lyxigt va?) och träffa Patricia för lite plugg och sedan två lektioner på det. SKolan slutar 16.30 idag. Blir att knarka lite alvedon eftersom jag fortfarande har jukt ont i halsen. Måste ta det lite lugnt, så skippar faktiskt Zumban i dag med... Får bli en långpromenad i stället:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: