Toalettkrångel fixade

2012-04-10 / 13:00:30 / skrivet av: Lisa Blomgren
Idag har våran "familj" varit här och vi har varit på Ikea-igen och handlat lite grejer (en soptunna till exempel). De är så underbara de där tjejerna, Lisa och Theresa. ♥
Hela lägenheten känns på ett trevligare sätt när de flyttade in sina första saker och i morgon flyttar de in på riktigt, det ska bli så himla mysigt!
Så kommer vi hem igen och grejar och har oss och precis innan Theresa o Lisa ska gå så går Theresa på toaletten och när hon är klar säger hon: Är ni säkra på att ni försökt fixa den här? 
Haha, jag dör. Och så står hon där och har lyft av locket och trycker på spolknappen och tror ni inte den fungerar?! I nästan en jävla vecka har vi spolat "för hand" utan att det behövts! Vill inte ens gå in på närmare detaljer för det har varit vidrigt att spola för hand. Så sjukt typiskt oss!

Inatt har jag haft konstiga drömmar, ibland undrar jag om mig själv. Jag har skrattat hysteriskt och sagt: Faster Margareta!!! Du får inte klä ut dig till en apelsin!!
Och bara tjatat allmänt, Mimmi har det inte lätt om nätterna med mig bredvid sig alltså. 

Kommentarer
Postat av: Pappen

Vilken fin toa, och kul att den fungerar.

2012-04-12 @ 07:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: