09-04-2012

2012-04-09 / 14:11:35 / skrivet av: Lisa Blomgren
Häng på stranden
Skype-facebook med Pappa. ♥ Saknar dig.
Vad vi behöver här hemma.
Blev ingen jobb-jakt. Däremot startar nytt jobb på Måndag, inte helt fel. (Tror jag). 
Idag har varit en seg dag med regn, grått väder och iskallt inne, toaletten fungerar inte och kylen brötar. Läs-slapp-tänkar-dag har den här dagen varit perfekt som, om än lite tråkig. Funderar seriöst på att gå och köpa mig en gitarr eller till och med ett piano och få ut lite av min kreativitet. Nu spelar den bara ut sig i onödiga texter och det blir jag ju liksom inte bättre på heller, om man säger så.
Ibland undrar jag varför i helvete jag slutade med musiken.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: