Vi-har-åkt-vilse-med-buss-dagen

2012-02-29 / 15:10:46 / skrivet av: Lisa Blomgren
En lång dag idag. Jag och Mimmi har legat och solat lite på förmiddagen och försökt jobba på våran bränna och sedan skulle vi ju som sagt möta upp Mia och Anna för lite sushi. Well, that didn't happen. Jag och Mimmi kom efter en halvtimme på att turen som tjejerna sagt tagit typ 5-10 minuter inte alls gjorde det. Vi förstod att något var fel så efter 35 minuter hoppade vi av bussen, textade Mia och undrade vart fan vi var. I en annan stad! HAHA! Det var bara att vända och åka tillbaka, då en och en halv timme för sent. Hur typiskt? Dessutom var jag riktigt vidrig eftersom jag inte fått mat. Nej, usch. Som tur var var det gratis åk-dag idag på bussarna så det gjorde ju inte så mycket på så vis. Sedan har vi typ bara spelat spel och tittat på the Muppets med Anna, Mia, Nick och Brian. 
Världens finaste lilla familj, är så glad att vi får vara här. ♥ O JUSTE! Vi har sett ÖDLOR! 

Nu är det läggdags och på Tisdag nästa vecka drar vi iväg till Sydney. Antagligen med tåg för att se så mycket som möjligt, kommer bli grymt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: