04-07-2012

2012-07-04 / 06:30:55 / skrivet av: Lisa Blomgren
Sitter på Starbucks och internetar lite med Mimmi och Theresa. Om två timmar ska jag till jobbet och det är väl inte världens roligaste, men heller inte världens tråkigaste, ni vet ibland känner man bara inte för det.
Är dock ledig i morgon och då ska jag på bio och se den där nya Nalle-filmen, har helt glömt bort vad den heter.

Idag är en riktig ful-dag. Känner mig enormt fet (PMS) men måste ändå börja träna lite inför Thailand, fit på stranden är definitvt ett måste. Längtar jättemycket, men känner samtidigt mig så hemma här att det kommer bli sorligt att lämna allting och alla.
Jag och Mims har varit i Kew och köpt Ukuleles också, så nu vet ni vad våran nya besatthet är. Haha, skitkul, dock stämmer min om sig väldigt mycket och det är sjukt irriterande, men det kanske går att fixa på något vis.

Saknar er!
Pusspuss
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: