Slitz

2012-07-04 / 06:34:21 / skrivet av: Lisa Blomgren


En utav ( de två) bilderna ifrån Slitz. För er som undrar över detta lilla "utvik" så var det bara en rolig grej och jag skulle aldrig få för mig att sitta och vresa med underlivet i störda vinklar eller något sådant, tycker att bilderna blev fina och de är inte för mycket heller.
Detta är den mest nakna bilden på den andra står jag bakom en bardisk och häller upp bärs.

Inte en stor grej alls med andra ord, men antar att det alltid kommer att finnas folk som tycker hit och dit. Så länge jag kan stå för dessa bilder ser jag inget fel med det och roligt hade jag. Ännu en erfaranhet rikare och definitivt en erfarenhet som inte alla har fått möjlighet att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: