Mimmi eller Lisa?

2012-06-02 / 07:21:27 / skrivet av: Lisa Blomgren
Min kamera har fått fnatt och har sedan vi kom hit levt sitt eget liv på något vis. Ibland slutar den andas för ett tag och ibland får den nog och dör. Ibland verkar den dock vilja mig väl och förevigar en del poser perfekt!
Mina nya fina brillor kom med, de fick jag av Julia, hon hade hittat dem och tyckte de var lustiga men gav bort dem då jag dog för dem. Les Specs är det också, ibland ska man ha tur.

Ska verkligen försöka ta med den i morgon, men vill den inte så vill den inte. Ibland tänker jag att jag börjar bli gammal, men så kommer jag på allt jag hunnit med redan och alla saker jag vill hinna med. Har faktiskt bott i England, Grekland och för att inte tala  om Alingsås;)
Har hunnit haft ett antal pojkvänner, träffat sjuka människor ( gör jag iofs fortfarande) och rest så mycket jag haft råd med. Nu väntar ännu en resa och så vill jag u stadga mig lite också. Med det menar jag lägenhet och jobb hemma i Sverige. 
Tyck jag är misslyckad, men jag tror ibland att det är vad jag vill. Hur vet man det förresten? Hur gör folk?! Ingen ordning och reda på mig alls nuförtiden. Hit och dit och överallt. But I like it!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: