Tristan's Party

2012-06-07 / 05:23:13 / skrivet av: Lisa Blomgren
Mimmi och jag, tre timmar för sent!
Tristan och Eva, hade gått in för det!
Jag och Eva
Efter ynka "två glas vin" föll DJ:s ögon mystiskt ihop och stannade så hela kvällen.
Mimmi, jag och Lisa nr.2.
Efter en fruktansvärd bakfylla och en alldeles för sen dusch, väntan på Lisa i en timme, var vi äntligen på väg till Tristans fest, tre timmar sena. Det gjorde egentligen ingenting för festen började klockan två.
Vi valde att ta en taxi och träffade en riktigt trevlig chaffis, som bjöd på kakor och var allmänt trevlig- trodde vi. Sedan började han prata om att folk försvann spårlöst, sa fuck, fucked och fucking alldeles för många gånger och vi fick reda på saker som att om vi visade oss fulla på stan, offentligt, skulle vi "get fucked by Australia". Mycket udda man.
Festen var hursomhelst rolig och vi hade många roliga diskussioner och drack mycket vin, vad kan man säga, bakfyllan släpple i allafall. Dagen efter mådde vi mindre bra, men det var det värt.
I tisdags var jag också ute och festade med till en början bara Jason på Room. Där träffade jag världens grymmaste tjej- Lady Di! Hon var den grymaste personen någonsin och vi har seriöst haft precis samma barndom i mångt och mycket. Dock tappade jag bort min mobil och tror inte jag kommer att återfå den den här gången:( Otur, men har haft den i ett år och det är väl rekord för att vara mig:/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: