070312

2012-03-07 / 06:59:04 / skrivet av: Lisa Blomgren
Känns konstigt att det inte är sommar hemma, det får mig att förstå hur långt hemifrån vi faktiskt är. Inte mig emot, kanske tvärtom, jag gillar verkligen livet här. Det är hav, sol ( om än lite kallt) och massa roliga saker att göra. Man pratar med folk man träffar på gatan mitt i ljusa dagen och man ler när man möter varandra på strandpromenaden. Idag har Stweart visat oss mer runt, vi har ätit Sushi på rullband, druckig kaffe på världens mysigaste kafé och gått strandpromenaden. Ikväll hade jag och Mimmi tänkt att gå ut i Sydney, vi bor ju lite utanför, men tror inte det blir så, utan istället en heldag i morgon med diverse turistsaker. 

Nu ska jag ut på en PW/joggingtur och försöka få form på min saggy ass-rumpa. Måste göra av med mer energi, jag blir alldeles för rastlös annars.
Älskar och saknar Er alla där hemma, men har det underbart här. Aa, ni vet hur det är! ♥


I hamnen utanför Canulla och där vi bor. Underbart, tänk Er att bo så nära vattnet?

Mimmi: - Åh! Ett vattenfall, vad sött! Jag ääälskar sånna!
Stewart: - Mimmi, vet du vad det vattnet är? Avlopp som kommer från toaletten. 
Hahaha!

Stewart och Jag. Mimmi bannade oss att se tråkiga ut så.. Här är resultatet. Haha!


Mimmi på framsidan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: