Bondi Beach

2012-03-14 / 07:02:22 / skrivet av: Lisa Blomgren

13-03-12

 

Idag var det fint väder och därför bestämde vi oss för att åka till Bondi Beach. Ni vet, det där man sett på TV och som alla pratar om. Faktum är att det är just när man har sådana höga förväntningar som man blir besviken, jag menar Bondi Beach är en jättehärlig strand med lagom höga vågor men det finns finare stränder än Bondi. Själva området tyckte jag väldigt mycket om, däremot. Bondi är ett bra område att bara strosa runt på, så även the Rocks. 

Så åt vi världens största kycklingburgare, alltså tror inte bilderna riktigt gör rättvisa med hur stort det faktiskt var, men åt upp nästan allt och mådde galet dåligt efter.  Vi hade en mysig dag som gick hur fort som  helst även om vi var borta i tolv timmar.

 

Update: Nu- vinkväll med Mimsan med dans och god mat. Mår redan illa av för många Tim Tams- börja aldrig ät dem. . .

 

 

 

 

 

 

Efter jag hade ätit hamburgaren

 

Kommentarer
Postat av: Valentina

Hej Lisa ni har det gött där borta

!! Vill med åka ditt !!:) och så vill jag säga vilken fin blogg du har :)// valentina

Svar: Oj vilket sent svar! Förlåt gumman! Hoppas allt är bra med dig xoxox
Elbee

2012-03-14 @ 07:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: