Förvirrad

2012-03-12 / 08:34:17 / skrivet av: Lisa Blomgren
Tror man att bara för att man åker till andras dian jorden så löser sig alla ens problem man har hemma, så är inte det rätt sätt. Om jag var förvirrad när jag åkte så var det bara en fjärdedel av hur jag känner mig nu. Men vet ni vad? Jag orkar inte bry mig om det, vad som händer händer.
För visst finns det många utbildningar att välja mellan, många länder att bo i men jag kommer att ta allt det där som det kommer. Det enda jag vet är att jag kommer börja plugga innan 2012 är slut, eller möjligen den första terminen på 2013 (om jorden inte gått under då vill säga)  

Minns när jag som artonåring åkte till England, fy i helvete vad mycket skitsnack det var då. Då sårade det men det gör det inte längre, jag bryr mig inte om vad folk tror så länge jag är lycklig. Nu ska jag bara ha jävligt roligt och inget ska få stoppa mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: