Good day!

2012-03-30 / 16:29:41 / skrivet av: Lisa Blomgren
Idag har varit lite av en surrealistisk dag. Började med att jag och Mimmi skulle titta på en lägenhet och vart tvungna att gå upp klockan sju, åhja- blodsockret på topp... Nåja, den var väl inte riktigt vad vi var ute efter även om den hade en grym utsikt. Området lovades mysigt men de enda personerna vi stötte på var faktiskt bara patrask. Vi får hoppas på den andra lägenheten istället, ska se den igen i morgon. ♥
Så åkte jag på arbetsintervju till en italiensk restaurang som heter Bar Tusca och ligger på Bourker Street, dessutom har jag fått jobba idag ifrån 16-00 och dessutom fått en betald trial. Ska även jobba i morgon så jag har väl helt enkelt blivit med jobb! Känns udnerbart, alla verkar grymma trots det faktum att de är italienare. Haha, nejdå, men det är fab. 

Sjuka saker som har hänt, som vanligt.
1. Jag sitter och väntar på att jobbet ska börja på en bänk och helt plötsligt får jag en fucking jävla GREN i huvudet! Jävlar vad ont jag fick, men dog av garv med han som satt bredvid mig på bänken.
2. Spiller öl över kunder.
3. Får ett sms från okänt nummer: 
" Jacqui? Its Luke, big dick guy lol glad it didnt reak u out. Haha thanks for ur number, nice to meet u last night:)"
Hahaha! Stackars kille!
4. Satt på vagnen påväg hem och råkar tappa en tampong (oanvänd som tur var) ur väskan. En mullig asiat i sätet jämte påpekar då snabbt, antagligen helt ovetandes om var det var:
" You dropped something from your bag"
Haha, han förstod nog inte vad det var som var så roligt när jag började skratta och sa:
" Just leave it will you".
5. En gubbe ramlade i trappan på jobbet och tuppade av! Ambulans och grejer...
Nu ska jag sova och kommer sova riktigt gott i natt. I morgon blire husvisning och jobb och förhoppningsvis träffa Stewart som är här i Melbourne på lite jobb över helgen. 

Så fantastiskt charmig så;)

Folk verkar seriöst inte ha något vett här i OZ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: