Melbourne,baby!

2012-03-25 / 12:18:28 / skrivet av: Lisa Blomgren
Så vi bestlutade oss att ta tåget till Melbourne, ganska smidigt med natttåg. Var dock lite jobbigt att lämna Sydney, och Stewart. Nu söker vi jobb och Mimsan har redan fått jobb och jag söker. Känner mig  lite lost om jag ska vara ärlig, vet inte om ja vill vara kvar här i Melbourne eller åka till Sydney igen. Bor på ett fräscht hostel i St. Kilda, jättemysigt! 

Så vet jag hur det känns att krossa någon annan, det är tio gånger värre än att krossa sig själv. Fan också. 
Ibland önskar jag man kunde se in i framtiden och se vad det blir av det, liksom. Hur bra hade inte det varit?
Varit ute och festat Fredag och Lördag ihop med en tjej här på hostelet ( och Mimmi såklart) som heter Jo.  Hoppas på att få ett jobb snart så jag kan reda ut ekonomin lite och kanske spara pengar så får vi se vart det blir av sen, måste väl typ jobba i en månad här innan jag åker vidare. 

Men allt har en tendens att lösa sig och det hoppas jag det gör även den här gången.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: