Optimistisk

2012-03-27 / 10:14:18 / skrivet av: Lisa Blomgren
Så länge jag får jobb här i OZ, och lägenhet såklart eller inte ens det, bara jag får någonstans att bo så kommer jag att stanna här. 

Vill tillbaka till Sydney och när jag sparat ihop tillräckligt flyttar jag tillbaka till Sydney igen, saknar det som fan plus att det är bättre väder där än här. Nog för att hösten kommer men har egentligen inget emot det eftersom det ändå är  tio gånger varmare än i Sverige. Så jag har ingen pojkvän i Sverige mer, inget jobb, ingen bostad, inget nåt. Kan lika gärna vara kvar, väger fortfarande över för och nackdelar, men verkligen. 
Hur jobbigt det än känns med mycket just nu så är jag åtminstone lycklig här. 

Till råga på allt håller jag på att sluta röka och det gör inga av mina beslut direkt lättare att ta. Nikotin är fanimej den jävligaste drog någonsin. Hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: