Sydney-turister på ingång!

2012-03-08 / 12:46:50 / skrivet av: Lisa Blomgren
Idag har jag och Mimmi lekt (varit) turister. Vi har sett Operahuset, Museum of Sydney och gått runt lite. Druckit vin vid Operahuset och tittat på asiater. Skojar inte- de är riktigt knepiga! För det första är de mängder av dem och det tar kort på ALLT, dessutom skrattar de åt sjuka saker, de vill att äckelmåsar ska äta av deras mat så att de kan ta kort och gulla med dem och så tycker de att det är gulligt när de beter sig som att de är fem år men egentligen, rent kroppsligt är 30+. Ja, förlåt, det lät väldigt hemskt, men åk till Sydney själva då! 

Nej, men trots regnet har vi haft en jättemysig dag. Fick med mig en jättefin skjort-tröja som jag ska använda som en tjocktröja här typ. Skitsnygg ifrån märket Reverse, som för övrigt finns på www.asos.com och är ett riktigt bra märke. ( Bra kanske inte, men snygga kläder har de iallafall!)

Vi har skaffat ett veckkorkort nu så vi kommer att passa på att åka in och se allt som man borde ha sett när man varit i Sydney den här veckan.


Jag och Syster med förmiddagsvinet i högsta hugg
Operahuset mellan skurarna



Älskade, fina!
Asiaterna anfaller. Say no more.
Tack till dig, Mimsan. Har haft en superdag.
Kommentarer
Postat av: Valentin

Hej Lisa fina bilder !:) hoppas att ni har det bra !:) alla hälsar!:)

2012-03-11 @ 15:09:38
URL: http://lbhttp:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: